IV Dzień Marketingowy
2011-03-15 12:51:45 | LublinIV Dzień Marketingowy skierowany jest do wszystkich, którzy interesują się marketingiem i chcieliby poszerzyć swoja wiedzę w tej dziedzinie. W projekcie weźmie udział ok. 90 uczestników, 15-20 na każdym ze szkoleń.
Projekt składał się będzie z 5 kilkugodzinnych szkoleń prowadzonych przez przedstawicieli firm branży marketingowej oraz pracowników:
• Rozwój swoich umiejętności(case study)
• Zwiększenie szans na rynku pracy
• Możliwość spotkania specjalistów w danej dziedzinie
• Wszyscy jesteśmy odbiorcami działań marketingowych, warto więc poznać mechanizmy, które nas otaczają. Wiedza daje świadomość, a świadomość – wolność konsumencką.
Planowana tematyka:
29 marca 2011r. (wtorek) sala 413 godz. 15:00- 18:00 - dr Radosław Mącik – internetowe badania reklamowe/badania rynku
30 marca 2011r. (środa) sala A1 godz. 10:00-13:00 - Małgorzata Próchniak, ENZO- planowanie kampanii reklamowej w Internecie oraz sala 203 godz. 17:00-20:00- dr Robert Furtak - psychologia reklamy
31 marca 2011r. (czwartek) sala B4 godz. 10:00-13:00- Jarosław Bielecki, Mint Media- marketing internetowy oraz sala A5 godz. 17:00-20:00- Agata Patoleta, Kancelaria Doradcza Synergia – marketing terytorialny
Zapisy: przez e-mail info@knzim.umcs.lublin.pl (kandydat powinien podać imię i nazwisko) lub przez Facebook KNZiM UMCS http://www.facebook.com/knzim#!/knzim (informacja na profilu) - można zapisywać się na wszystkie warsztaty lub tylko na jeden. Liczba miejsc ograniczona! Zapisy rozpoczynają się 17 marca 2011r. (czwartek).
ip