Opis
Koło Naukowe Zarządzania i Marketingu UMCS zaprasza na Warsztaty "Marketing miejsc" 15-16 grudnia 2010 r.
Celem inicjatywy jest zapoznanie studentów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej z dynamicznie rozwijającą się w ostatnich latach w Polsce dziedziną marketingu miejsc (marketing terytorialny). Warsztaty mają za zadanie ukazać, że w dzisiejszych czasach marketing nie jest tylko domeną przedsiębiorstw, oraz że atuty miast i regionów można promować w nowoczesny i odważny sposób.
Spotkania poprowadzą specjaliści doświadczeni w tej sferze marketingu:
środa 15 grudnia - "Marketing miejsc na przykładzie Lublina" - Michał Krawczyk, Zastępca Dyrektora Kancelarii Prezydenta d/s Marketingu Miasta
czwartek 16 grudnia - "Marketing miejsc - co trzeba wiedzieć?" - Agata Patoleta, doradca kancelarii Synergia
Zapisy: przez e-mail info@knzim.umcs.lublin.pl (proszę podać imię i nazwisko) lub przez Facebook (informacja na profilu) - można zapisywać się na oba warsztaty lub tylko na jeden. Liczba miejsc ograniczona!
Dla uczestników przewidziano gadżety, poczęstunek i certyfikaty uczestnictwa.