zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:241048

Specjalista/ka ds. sprzedaży premiksów

Numer referencyjny: a0t5800000OaaT1AAJ

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista/ka ds. sprzedaży premiksów
Miejsce pracy: Lublin

Obowiązki:
  • podejmowanie działań handlowych w zakresie sprzedaży premiksów na podległym terenie (preferowany teren to wschodnia część kraju),
  • budowanie długofalowych relacji z obecnymi klientami oraz bieżąca identyfikacja ich potrzeb w zakresie zakupu premiksów,
  • kompleksowe doradztwo klientom w zakresie produktów firmy (od ustalania dawek żywieniowych po proces finalizacji zakupu),
  • udział w działaniach promocji firmy na podległym regionie (m.in. uczestnictwo na targach branżowych, szkolenia dla dystrybutorów itp.).
Wymagania:
  • min. 3-letnie doświadczenie w realizacji polityki sprzedaży premiksów na podległym regionie,
  • wiedza oraz doświadczenie z zakresu żywienia i produkcji zwierząt,
  • wykształcenie wyższe z zakresu żywienia zwierząt, zootechniki lub nauk pokrewnych,
  • czynne prawo jazdy kat. B oraz motywacja do podejmowania działań sprzedażowych w terenie (możliwość wyboru terenu działania).
Oferujemy:
  • zatrudnienie bezpośrednio u producenta pasz i dodatków paszowych dla zwierząt gospodarskich,
  • pracę w doświadczonym gronie specjalistów żywieniowych oraz kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy,
  • etapowy proces wdrożenia do pracy oraz dużą samodzielność i swobodę działania po okresie wdrożeniowym,
  • konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz wysokie prowizje uzależnione od wyników sprzedaży,
  • samochód służbowy oraz niezbędne do realizacji powierzonych zadań narzędzia m.in. telefon komórkowy oraz laptop,
  • cykliczne szkolenia podnoszące kompetencje sprzedażowe oraz wiedzę z zakresu nowoczesnych trendów w żywieniu trzody chlewnej,
  • bogaty pakiet socjalny dopasowany do potrzeb pracownika.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Specjalista/ka ds. sprzedaży premiksów

Miejsce pracy: Lublin

Obowiązki:podejmowanie działań handlowych w zakresie sprzedaży premiksów na podległym terenie (preferowany teren to wschodnia część kraju),
budowanie długofalowych relacji z obecnymi klientami oraz bieżąca identyfikacja ich potrzeb w zakresie zakupu premiksów,
kompleksowe doradztwo klientom w zakresie produktów firmy (od ustalania dawek żywieniowych po proces finalizacji zakupu),
udział w działaniach promocji firmy na podległym regionie (m.in. uczestnictwo na targach branżowych, szkolenia dla dystrybutorów itp.).


Wymagania:min. 3-letnie doświadczenie w realizacji polityki sprzedaży premiksów na podległym regionie,
wiedza oraz doświadczenie z zakresu żywienia i produkcji zwierząt,
wykształcenie wyższe z zakresu żywienia zwierząt, zootechniki lub nauk pokrewnych,
czynne prawo jazdy kat. B oraz motywacja do podejmowania działań sprzedażowych w terenie (możliwość wyboru terenu działania).


Oferujemy:zatrudnienie bezpośrednio u producenta pasz i dodatków paszowych dla zwierząt gospodarskich,
pracę w doświadczonym gronie specjalistów żywieniowych oraz kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy,
etapowy proces wdrożenia do pracy oraz dużą samodzielność i swobodę działania po okresie wdrożeniowym,
konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz wysokie prowizje uzależnione od wyników sprzedaży,
samochód służbowy oraz niezbędne do realizacji powierzonych zadań narzędzia m.in. telefon komórkowy oraz laptop,
cykliczne szkolenia podnoszące kompetencje sprzedażowe oraz wiedzę z zakresu nowoczesnych trendów w żywieniu trzody chlewnej,
bogaty pakiet socjalny dopasowany do potrzeb pracownika.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama